Trabzon macinda penalti dogruydu kartda haliyle. Urfali oyuncuya faul yapildi tamam htali karar verdi ama sonra yapilan faul ve kartda dogru.


Simdi 4-5 sezon onceye donelim. Trabzon-sivas maci dakika 90+. Yani ikinci yari bile degil uzatmalar. Benzer olay oldu taraftar iceri girdi mac tatil edildi. 5 mac seyirciz ve -3 ceza. Bu olaylar istanbul disinda olunca malesef nere olursa olsun gozardi edilmiyor. Biz ne kadar debelenirsek debelenelim.

Hepimiz zenciyiz