Olayı başka yönlere çekme.. Bu Türkiye'de hiçbir Türk'ün güneydoğu ile bir sorunu yoktur. O Güneydogu da Ege de Türkiyenindir. Al sana Gaziantep süper ligde şanlıurfa ikinci ligde yalandan alınganlık gösterme. Boş boş konuşma Güneydogu Türkiye'nindir kimse oranın kötülüğünü istemez.

Kendi kafanda oluşturduğun yada medyanın kafanın içine soktuğu ayrımcılık düşüncelerini kafandan sil üç beş kafasızın düşüncelerini bir Türkiye ye mal etme.

Ayrıca gitmiş Ahmet Çakar diye ne dediğini bilmeyen birinden alıntı yapmışsın. O dedi diye maç Balıkesir de olsaydı oynanırdı anlamına gelmez