aybike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iletisim@tff.org mail adresine haksızlık oldugunu bildirebilirsek belki en azından saha kapatma ve 3 puan silme cezasından kurtulabiliriz.
ilginiz için teşşekürler fakat maçın oldugu günün akşamı verdiginiz adrese bilgilendirme yaptım.