Ben maçı izlemedim spor yazarları haklı görür görmez onu bilmiyorum ama bakın ben Diyarbakırlıyım... Bursaspor maçında bizim halkımızdan olanlar provakasyon yaptıysa suç onların tüm suçu diyarbakıra yükleyemezlerdi ki Ben bile provakasyonları doğru bulmazken, atılan ne slogan varsa doğru bulmazken tüm diyarbakırlılar için atılan onca küfür vs vs.. Sonuç Diyarbakır küme düştü ve halende düşüyor. Benim okulumdan birinin dediği laf ise " Diyarbakır ligden düşmeli temiz bir lig istiyoruz" lafı ve bu lafa benzer onca laf ama sadece kürt oluşları... ki kürt doğduk diye kimse laf atamaz, aslımı da inkar edemem ama neymiş efendim her kürt pkk taraftarıdır diye diye etmediklerini bırakmadılar. Bursa Fenerle kavga eder onca polis yaralanır bişey yok, Fener polisle kavga eder ortalık savaş alanına dönüşür bişey yok. Mesele Dbakır yada doğu takımı oldumu da direkt pkk, kürt lafı çıkar.. Allah ıslah etsin kürtlere lafa atanları, Allah ıslah etsin ırkçılık yapanları... "Ama ben bunu derken de zerre miktar zulmedenleri savunmadım, mazulumu daima korurum." Urfa maçında inşaAllah art niyet yoktur olsada kimsenin hakkı kimsede kalmaz.