Merhaba arkadaşlar pazar günü

Şanlıurfa GAP ARENA stadyumunda Şanlıurfaspor - 1461 Trabzonspor maçı vardı ve maçın 7.dakikasında çok güzel bir gol ile önde giden urfaspor ne olduysa 17 dakikada defans hatası yüzünden trabzonlu bir fultbolcu kaleci ile çarpıştı/ ve hakem direk kırmızı kart +penaltı verdi bu olayın ardından hakem iyice saçmalamaya başladı.

Ve urfaspor cezasahasına yakın sol kanatta defans uyuncusu izzet rakibinin önündeki topa kayarak müdahale etti ve gene sarı kart çıktı bunun ardından hocam boyle birşey gibi itiraz ettigi için direk kırmızı verdi bunun üzerine seyircilerden biri terbiyesizlik yaparak sahaya girdi takım kaptanı korya ise hakemin arkasında olayı görünce hakemi korumak için hamle yaptı ve o arada geri geri koşan hakem koraya takılarak yere düştü.

Bunun ardında da Takım kaptanı koraya verilen kırmızı kartın sebebi '' SEN BENİ DÜŞÜRDÜN TÜRKİYEYE REZİL ETTİN'' Açıklaması oldu


Şimdi bunu soruyorum bu hakem hiç mi GS FB maçı izlemedi hiç mi sahaya seyirci inmedi 3 5 tane su atılmadı bu şekilde hangi maç tatil edildi.

Ve BEYAZ TVDE AHMET ÇAKAR DİYORKİ BU MAÇ URFADA DEVAM ETTİRİLMEZDİ AMA BALIKESİRDE OLSA OYNANIRDI

neden urfa TR'nin bir ili değilmi urfalılar insan degilmi TARAFLI HAKEMLERİ VE YORUMCULARI KINIYORUM

VAKTİ OLAN VAR İSE 7.DAKİKADAN SONRA LÜTFEN URFASPOR HAKKINDA YAPILAN YORUMLARI OKUSUN


VİDEO

BUGUNE KADAR HİÇ Bİ GÜNEYDOĞU TAKIMI ÜST LİGE ÇIKMASI İSTENMEDİ ÇIKSADA 1 YIL KALAMADI HEP DÜŞÜRÜLDÜ ARTIK İSYAN ETMEMEK ELDE DEĞİL...