Merhabalar değerli arkadaşlar,
madem işe bir yorum ile başladık devamını getirelim. İlettiğim gibi yeni tema yakın süre de gelecek ve yapımcı benim. R10 için bir çok öneriyi gerçekleştirdim özel olarak ve uygulananlar var. Ben bilişim uzmanı olarak sürekli bir şeyleri inceler, doküman haline getiririm, daha sonrasın da ise bunları analiz edip gerekli yapılacak işlemleri girişimcilere, projelere iletirim. Uzun süredir de webmaster platformlarını inceliyorum. Bir çok eksiği, gereksizliği kayıt ettim. Şuan yeni projelerimiz var. Her şey sizler için çünkü ben bu dünya da en çok önemsediğim insanlar ve önemsenmesi gerekende insanlar olduğunu düşünüyorum. Ve her zaman bir forumun saygı, sevgi içerisinde yürümesini istiyorum. Belli bir zaman sonra tabi işler değişiyor nedeni; Büyüyen sitelerde değişik karakterli insanlar gelip konuları çığırından çıkartabiliyor ve ya kişiliği belirsiz insanlar bizleri, sizleri dolandırabiliyor. Bu da ülkemiz de böyle insanların biraz fazla yaygınlaştığını gösteriyor. Ben zaten bunların nedenini hiç anlamış değilim şu ana kadar insanlarımız neden böyle emek hırsızlığı yaparak bir yerlere gelmeye çalışıyor ki. Her neyse bu konuda ki amacım ise biraz da sizlerin yorumunu almak özellikle yaşanan son sıkıntılardan beri çok riskli olmaya başladı ortam lakin her zaman hata yapılabilir önemli olan bu hatayı hep birlikte düzeltmektir. Sizler de belki buradan sesinizi duyara bilirsiniz. R10'da ne olmasını isterdiniz, nelerin değişmesini isterdiniz ve ya ne gibi yenilikler yapılmasını isterdiniz?
Buyurun yorumlayın, herkese iyi forumlar, iyi geceler.
Not: Lütfen arkadaşlar konuya eksi katacak, tartışma yaratacak yorumlar göndermeyin birbirimizi kırmayalım, sevgilerimle.
R10'un Nasıl Olmasını İsterdiniz?
9
●1.212
- 30-09-2012, 10:05:29Üyeliği durdurulduÖncekilerin yapımı bana ait değil. Zaten yenilerin yapımı derken gidip sorunlu eklentiler yapmaya çalışmıyoruz. Bu tür sorunların yaşanmasınının büyük sebepleri var bunları bilmeden böyle yorumlar atmak bilemiyorum ne kadar doğru olur. Ama yeni tema ile birlikte eminim çok daha ivme kazanacak r10 ayrıca Risk Havuzu sistemi de bildiğim kadarı ile bitmiş, kısa süre sonra yasal hakları alındığında yayına girecek.sinfulls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben uzun süredir buralardayım bunu fark edememeniz normaldir. Neyse konumuza dönelim; Dolandırıcılar ne hak ise nereden aldıysalar bu gruru, bu yetkiyi önce kendilerinin biraz düşünmeliler. Ben çok adam gördüm böyle insanlara kazık atmaya çalışan ama sonrasında yakalanıp, cezasını ödeyen. Bunları bitirmenin en iyi yolu ticart'i ücretli bir hale getirmek ve dolandırıcılık tabiri kullanılan kişileri ilgili mahkemelere şikayet etmektir. Ücretli ticaret ne diyeceksiniz. Her hangi bir sitede örneğin gittigidiyor da dükkan açmak bile paralıdır. Doğal olarak r10'da da ticaret konularını açmak aylık 10$ gibi bir miktar da olmalı gibi diye düşünüyorum. Çünkü ticaret + ve + olacağı için aylık verilen o miktar önemsizdir. Ayrıca öğrenci gruplarından haylaz olanlar da bu şekilde gereksiz ticaretlere katılamaz, yorum atamazlar.F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan ticaret konusun da en fazla feedback alan site r10, bu yüzden en başta bu konularda r10'un gelişmesi gerek. Yukarı da diğer arkadaşıma da belirttiğim gibi Risk Havuzu sistemi sizleri güvene doğru gönderecek buna eminim.
İyi günler, iyi forumlar. - 30-09-2012, 10:10:50rinyriny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üyelik tarihi
07-09-2012
Gercekten cok uzun suredir buradasiniz,arkadasin sizi fark edememesi cok normal
Suresiz banlanan multi uye olma sansi % ? - 30-09-2012, 10:12:45Üyeliği durdurulduUzun süreden kastım üyelik tarihim olduğunun kanısına nasıl vardınız anlamadım?K@R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten yazdım fark etmemeniz normal diye.
Bu tür suçlamaları konu içerisin yapacağınıza madem haklı görüyorsunuz kendinizi report edin, konuyu çığırından çıkartmayın. - 30-09-2012, 11:37:17eğer ticaret konularını da açmak ücretli olursa ücretsiz üyelerin kullanacağı ne kalacak? ücretsiz üyeler pek çok imkandan kısıtlı, bir de konu açma paralı olursa r10 iyice çöküşe geçecektir.riny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-09-2012, 11:39:32Üyeliği durdurulduAslında çok daha iyi olacaktır. Biraz düşünce yapınızı değiştirirseniz benim mantıklı konuştuğumu anlarsınız. R10 ayrıca neyi kısıtlıyor size onu anlamadım?arthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretsiz Üyeler adı üstünde her zaman bir şeylere erişimi olmayacaktır. Zaten ticaret yapan biri bu parayı verecek rütbe de olması gerek. Gerçek ticaret ancak bu şekilde sağlanabilir. O zaman dolandırıcıların önüne geçemezsiniz. Ancak bu şekilde ve ya Risk Havuzu sistemi ile geçebilirsiniz.
Ne diyelim hayırlısı. - 30-09-2012, 11:44:18Üyeliği durdurulduSağlam grafikleri olsun yeter.Sade olmasıda önemli bir unsur tabi

Gözü yormasın günümüzün yarısından çoğu burda geçiyor.
