Yanlış anlamayın ama daha öncekileri siz yaptıysanız şimdikilere hiç el atmayın, şifreleri yalan ettiler yedekler uçtu vs.. vs.. sorun he bunlar benden kaynaklı değil diyorsanız. r10'a hiç ellemeyin bence klasik güzel r10.