arthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğer ticaret konularını da açmak ücretli olursa ücretsiz üyelerin kullanacağı ne kalacak? ücretsiz üyeler pek çok imkandan kısıtlı, bir de konu açma paralı olursa r10 iyice çöküşe geçecektir.
Aslında çok daha iyi olacaktır. Biraz düşünce yapınızı değiştirirseniz benim mantıklı konuştuğumu anlarsınız. R10 ayrıca neyi kısıtlıyor size onu anlamadım?

Ücretsiz Üyeler adı üstünde her zaman bir şeylere erişimi olmayacaktır. Zaten ticaret yapan biri bu parayı verecek rütbe de olması gerek. Gerçek ticaret ancak bu şekilde sağlanabilir. O zaman dolandırıcıların önüne geçemezsiniz. Ancak bu şekilde ve ya Risk Havuzu sistemi ile geçebilirsiniz.

Ne diyelim hayırlısı.