riny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10'da da ticaret konularını açmak aylık 10$ gibi bir miktar da olmalı gibi diye düşünüyorum.
eğer ticaret konularını da açmak ücretli olursa ücretsiz üyelerin kullanacağı ne kalacak? ücretsiz üyeler pek çok imkandan kısıtlı, bir de konu açma paralı olursa r10 iyice çöküşe geçecektir.