Merhabalar değerli arkadaşlar,
madem işe bir yorum ile başladık devamını getirelim. İlettiğim gibi yeni tema yakın süre de gelecek ve yapımcı benim. R10 için bir çok öneriyi gerçekleştirdim özel olarak ve uygulananlar var. Ben bilişim uzmanı olarak sürekli bir şeyleri inceler, doküman haline getiririm, daha sonrasın da ise bunları analiz edip gerekli yapılacak işlemleri girişimcilere, projelere iletirim. Uzun süredir de webmaster platformlarını inceliyorum. Bir çok eksiği, gereksizliği kayıt ettim. Şuan yeni projelerimiz var. Her şey sizler için çünkü ben bu dünya da en çok önemsediğim insanlar ve önemsenmesi gerekende insanlar olduğunu düşünüyorum. Ve her zaman bir forumun saygı, sevgi içerisinde yürümesini istiyorum. Belli bir zaman sonra tabi işler değişiyor nedeni; Büyüyen sitelerde değişik karakterli insanlar gelip konuları çığırından çıkartabiliyor ve ya kişiliği belirsiz insanlar bizleri, sizleri dolandırabiliyor. Bu da ülkemiz de böyle insanların biraz fazla yaygınlaştığını gösteriyor. Ben zaten bunların nedenini hiç anlamış değilim şu ana kadar insanlarımız neden böyle emek hırsızlığı yaparak bir yerlere gelmeye çalışıyor ki. Her neyse bu konuda ki amacım ise biraz da sizlerin yorumunu almak özellikle yaşanan son sıkıntılardan beri çok riskli olmaya başladı ortam lakin her zaman hata yapılabilir önemli olan bu hatayı hep birlikte düzeltmektir. Sizler de belki buradan sesinizi duyara bilirsiniz. R10'da ne olmasını isterdiniz, nelerin değişmesini isterdiniz ve ya ne gibi yenilikler yapılmasını isterdiniz?
Buyurun yorumlayın, herkese iyi forumlar, iyi geceler.
Not: Lütfen arkadaşlar konuya eksi katacak, tartışma yaratacak yorumlar göndermeyin birbirimizi kırmayalım, sevgilerimle.