Konu
R10'un Nasıl Olmasını İsterdiniz?
30-09-2012, 10:10:50
#5
K@R
riny adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben uzun süredir buralardayım bunu fark edememeniz normaldir.
riny
Üyelik tarihi
07-09-2012
Gercekten cok uzun suredir buradasiniz,arkadasin sizi fark edememesi cok normal
Suresiz banlanan multi uye olma sansi % ?