• 22-09-2012, 18:25:21
    Videolara aldırış etmeyin bence montaj olabilir

    ben inanmıyorum videolara hit çekmek için herşey yapılabilir

    ama yüzlerce kişi duydum diyor olabilir
  • 22-09-2012, 19:17:21
    yoo valla ben duymadım

    yarın ötmesin sınavdayken ha
  • 22-09-2012, 20:00:19
    Üyeliği durduruldu
    Dün gece saat 2 gibi osmaniye'de, videodakilere benzer sesleri bende duydum. Tam olarak emin değilim ama çok benziyordu ses.
  • 22-09-2012, 20:42:06
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ne kadar çok gereksiz ve saygısızca yorum var. Kimse kusura bakmasın bende o halde bir şeyler yazıcam.

    1 kişi duydum derse dalganı geçersin,
    2 kişi derse kedidir kedi dersin,
    3 kişi derse biraz kafan karışır,
    4 kişi derse acaba doğrumu dersin,
    5 kişi derse doğru galiba dersin,
    15 kişi derse işin aslı nedir acaba nereden geliyormuş bu ses, bilimsel açıklaması neymiş dersin.

    cahil cüheyla yorum yapmaktansa biraz ileri görüşlü olmayı ve beyninizi çalıştırmayı deneyin bence. Burdaki herkes aptal bir sizmi akıllsınız ? Adam duydum diyorsa duymuştur, kimsenin işi gücü yok gelip buraya ses duydum diye konumu açacak veya yorum mu yapacak? Yer çekimine, radyo dalgalarına, kablosuz iletişime, uydulara ona buna inanıyorsunuz da gökyüzünden gelen (doğal ve bilimsel olarak olabileceğini her mantık kestirir) bir sese mi inanamıyorsunuz?

    Bu şekilde size öğretilen, size alıştırılan ve empoze edilenle yaşamaya devam edin tebrikler. Böyle olduğunuz sürece millet illüminatide kurar illumematide. Siz hiç bir şeyin aslını sorgulamadıkça, başınıza gelenleri araştırmadıkça, otoban sesidir diye geçiştirdikçe haarp başımıza yağmurda yağdırır, taşda.
  • 22-09-2012, 20:59:58
    Suerte varsayımlarla hakkımda konusamazsın arkadaşım. Kimin geri kimin ileri görüşlü oldugunu bir konuyla anlayamazsınız. Sen hemen çözmüşsün harp demişsin tebrik ederim çok ileri görüşlüsün. Nedense harpı illuminatiyi tanıyan kişiler, (Tanıdıgı ilk zamanlar) herşeyi onlar yaptırıyor sanıyor... Harp ve illuminatiyi sadece videolara göre izleyip yorum yapmayın. Ve Bura bir forum herkes aynı görüşte olmayabiliyor, ancak kimse kimseye saygısızlık etme hakkına sahipte değildir.
  • 22-09-2012, 21:05:46
    Suerte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar çok gereksiz ve saygısızca yorum var. Kimse kusura bakmasın bende o halde bir şeyler yazıcam.

    1 kişi duydum derse dalganı geçersin,
    2 kişi derse kedidir kedi dersin,
    3 kişi derse biraz kafan karışır,
    4 kişi derse acaba doğrumu dersin,
    5 kişi derse doğru galiba dersin,
    15 kişi derse işin aslı nedir acaba nereden geliyormuş bu ses, bilimsel açıklaması neymiş dersin.

    cahil cüheyla yorum yapmaktansa biraz ileri görüşlü olmayı ve beyninizi çalıştırmayı deneyin bence. Burdaki herkes aptal bir sizmi akıllsınız ? Adam duydum diyorsa duymuştur, kimsenin işi gücü yok gelip buraya ses duydum diye konumu açacak veya yorum mu yapacak? Yer çekimine, radyo dalgalarına, kablosuz iletişime, uydulara ona buna inanıyorsunuz da gökyüzünden gelen (doğal ve bilimsel olarak olabileceğini her mantık kestirir) bir sese mi inanamıyorsunuz?

    Bu şekilde size öğretilen, size alıştırılan ve empoze edilenle yaşamaya devam edin tebrikler. Böyle olduğunuz sürece millet illüminatide kurar illumematide. Siz hiç bir şeyin aslını sorgulamadıkça, başınıza gelenleri araştırmadıkça, otoban sesidir diye geçiştirdikçe haarp başımıza yağmurda yağdırır, taşda.
    Abimiz geldi beyler herkes ona göre konuşsun.

    Böyle bir konuyu bile tartışma haline getiriyorsunuz
  • 22-09-2012, 21:13:50
    bana ses şunu çağrıştı hani deniz altıları var filimlerde çok derine dalınca metaller gıcırdıyor ses bana yapay geldi baya ama olay geçek sanırım duyan çok
  • 22-09-2012, 21:20:14
    mechulsun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Suerte varsayımlarla hakkımda konusamazsın arkadaşım. Kimin geri kimin ileri görüşlü oldugunu bir konuyla anlayamazsınız. Sen hemen çözmüşsün harp demişsin tebrik ederim çok ileri görüşlüsün. Nedense harpı illuminatiyi tanıyan kişiler, (Tanıdıgı ilk zamanlar) herşeyi onlar yaptırıyor sanıyor... Harp ve illuminatiyi sadece videolara göre izleyip yorum yapmayın. Ve Bura bir forum herkes aynı görüşte olmayabiliyor, ancak kimse kimseye saygısızlık etme hakkına sahipte değildir.
    haarp yaptı demedim illimunati yaptıda demedim. Allah c.c. veya uzaydaki herhangi bir karadelik, göktaşı,manyetik alan yaptıda demiyorum. Ben sadece ilginç bir şey yaşamış ve onu buraya yazıp fikir/görüş alış-verişinde bulunan birisine yaptığınız saygısızlığa istinaden görüşlerimi belirttim. Yanlış anlaşılmaya müsaitse diye yazıyorum.

    SteyLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abimiz geldi beyler herkes ona göre konuşsun.

    Böyle bir konuyu bile tartışma haline getiriyorsunuz
    tartışma haline ben getirmedim, önceki mesajları okuyunuz. Zaten tartışma haline getirilmişti, sadece tartışmaya katıldım. Ayrıca sizin veya başka bir kimsenin abiside değilim. Liseyi bitirdikten sonra yorum yaparsanız sevinirim. Kaba üsluplarınızla, sokak ağzıyla milleti galeyana getirme çabanızı yersiz buldum, görüşlerimi beğenmiyorsanız lafı ortama değil direk bana söyleyin.
  • 22-09-2012, 21:21:48
    Suerte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    tartışma haline ben getirmedim, önceki mesajları okuyunuz. Zaten tartışma haline getirilmişti, sadece tartışmaya katıldım. Ayrıca sizin veya başka bir kimsenin abiside değilim. Liseyi bitirdikten sonra yorum yaparsanız sevinirim. Kaba üsluplarınızla, sokak ağzıyla milleti galeyana getirme çabanızı yersiz buldum, görüşlerimi beğenmiyorsanız lafı ortama değil direk bana söyleyin.

    İnşallah bu sene bitireceğim önerin için çok teşekkür ederim