Suerte varsayımlarla hakkımda konusamazsın arkadaşım. Kimin geri kimin ileri görüşlü oldugunu bir konuyla anlayamazsınız. Sen hemen çözmüşsün harp demişsin tebrik ederim çok ileri görüşlüsün. Nedense harpı illuminatiyi tanıyan kişiler, (Tanıdıgı ilk zamanlar) herşeyi onlar yaptırıyor sanıyor... Harp ve illuminatiyi sadece videolara göre izleyip yorum yapmayın. Ve Bura bir forum herkes aynı görüşte olmayabiliyor, ancak kimse kimseye saygısızlık etme hakkına sahipte değildir.