tartışma haline ben getirmedim, önceki mesajları okuyunuz. Zaten tartışma haline getirilmişti, sadece tartışmaya katıldım. Ayrıca sizin veya başka bir kimsenin abiside değilim. Liseyi bitirdikten sonra yorum yaparsanız sevinirim. Kaba üsluplarınızla, sokak ağzıyla milleti galeyana getirme çabanızı yersiz buldum, görüşlerimi beğenmiyorsanız lafı ortama değil direk bana söyleyin.
İnşallah bu sene bitireceğim önerin için çok teşekkür ederim