• 04-09-2012, 23:28:10
    #10
    Milleti galayana getirip hükümete karşı kışkırtmak habercilik değildir, her nekadar hükümeti sevmesemde yapılanı doğru bulmuyorum.
  • 05-09-2012, 00:16:23
    #11
    music adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Milleti galayana getirip hükümete karşı kışkırtmak habercilik değildir, her nekadar hükümeti sevmesemde yapılanı doğru bulmuyorum.
    dostum olaya her tarafından bakılır sırf hükümet bunu yaptı bu iyi şu iyi diye övmekdense arada böyle taş çıkaranlar lazımki olayı 2 yönlü değerlendirebil her iki tarafda kendi doğrusunu anlatıyor.
  • 05-09-2012, 00:24:53
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Sıktınız artık.
  • 05-09-2012, 00:29:30
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar basın abartıyor o kadar iyi durumdayız ki tuvalette bile gökkuşağı ... neyse böyle devam
  • 05-09-2012, 00:39:22
    #14
    JiqqA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bakın demedı demeyın cok beles makarna yemıs ampul partısı savunucu bır kullanıcı gelecek ve aynen su yorumu atacak
    senin de başka işin yok mu ? her konuya makarna verdiler kömür verdiler yazıyorsun

    buradan bakabilirsiniz.

    engel atıyorum buranın webmaster forumu oldunu öğrenmen dileğiyle
  • 05-09-2012, 00:44:39
    #15
    Çok fena ayar vermişler
  • 05-09-2012, 00:45:35
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gerçekten sıktı artık.. webmaster sitesi olmaktan çıktı artık.. forumda siyaset çok fazla dönüyor.. herkes düşüncesini sandığa saklasın.. ya da çıkın parti kurun.. twiter ve facebook yetmiyor bir de burası çıktı siyaset uzmanlığının olduğu yer..
    Sözcü tarafını belirtmiş yapmış bişeyler ülke gündemi değişti.. Sözcü de mü unuttu o zaman şehitleri.. tartışma çıkacağını bildiğiniz halde twiterda tt de gördüğünüz resmi ve yazıyı gelip sanki kendi düşüncenizmiş gibi paylaşıyorsunuz.. işsizlik başa bela..
  • 05-09-2012, 01:02:35
    #17
    olgacveysel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gerçekten sıktı artık.. webmaster sitesi olmaktan çıktı artık.. forumda siyaset çok fazla dönüyor.. herkes düşüncesini sandığa saklasın.. ya da çıkın parti kurun.. twiter ve facebook yetmiyor bir de burası çıktı siyaset uzmanlığının olduğu yer..
    Sözcü tarafını belirtmiş yapmış bişeyler ülke gündemi değişti.. Sözcü de mü unuttu o zaman şehitleri.. tartışma çıkacağını bildiğiniz halde twiterda tt de gördüğünüz resmi ve yazıyı gelip sanki kendi düşüncenizmiş gibi paylaşıyorsunuz.. işsizlik başa bela..
    Burası off topic ve Hayata dair ne varsa paylaşılıyor. Görüşünüz için teşekkür ederim tartışma çıkmaması için ayrıntılı cevap vermeyeceğim. Eğer böyle konular görmek istemiyorsanız off topic bölümünü ziyaret etmezsiniz. İşssizlerin arasında ne işiniz var dimi ?
  • 05-09-2012, 01:06:29
    #18
    Starks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burası off topic ve Hayata dair ne varsa paylaşılıyor. Görüşünüz için teşekkür ederim tartışma çıkmaması için ayrıntılı cevap vermeyeceğim. Eğer böyle konular görmek istemiyorsanız off topic bölümünü ziyaret etmezsiniz. İşssizlerin arasında ne işiniz var dimi ?
    https://www.r10.net/off-topic/announcements.html