Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
gerçekten sıktı artık.. webmaster sitesi olmaktan çıktı artık.. forumda siyaset çok fazla dönüyor.. herkes düşüncesini sandığa saklasın.. ya da çıkın parti kurun.. twiter ve facebook yetmiyor bir de burası çıktı siyaset uzmanlığının olduğu yer..
Sözcü tarafını belirtmiş yapmış bişeyler ülke gündemi değişti.. Sözcü de mü unuttu o zaman şehitleri.. tartışma çıkacağını bildiğiniz halde twiterda tt de gördüğünüz resmi ve yazıyı gelip sanki kendi düşüncenizmiş gibi paylaşıyorsunuz.. işsizlik başa bela..