music adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Milleti galayana getirip hükümete karşı kışkırtmak habercilik değildir, her nekadar hükümeti sevmesemde yapılanı doğru bulmuyorum.
dostum olaya her tarafından bakılır sırf hükümet bunu yaptı bu iyi şu iyi diye övmekdense arada böyle taş çıkaranlar lazımki olayı 2 yönlü değerlendirebil her iki tarafda kendi doğrusunu anlatıyor.