olgacveysel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gerçekten sıktı artık.. webmaster sitesi olmaktan çıktı artık.. forumda siyaset çok fazla dönüyor.. herkes düşüncesini sandığa saklasın.. ya da çıkın parti kurun.. twiter ve facebook yetmiyor bir de burası çıktı siyaset uzmanlığının olduğu yer..
Sözcü tarafını belirtmiş yapmış bişeyler ülke gündemi değişti.. Sözcü de mü unuttu o zaman şehitleri.. tartışma çıkacağını bildiğiniz halde twiterda tt de gördüğünüz resmi ve yazıyı gelip sanki kendi düşüncenizmiş gibi paylaşıyorsunuz.. işsizlik başa bela..
Burası off topic ve Hayata dair ne varsa paylaşılıyor. Görüşünüz için teşekkür ederim tartışma çıkmaması için ayrıntılı cevap vermeyeceğim. Eğer böyle konular görmek istemiyorsanız off topic bölümünü ziyaret etmezsiniz. İşssizlerin arasında ne işiniz var dimi ?