• 04-09-2012, 22:49:09
    #1


    Amacım tartışma yaratma değil arkadaşlar ama çok yaratıcı buldum ve güldüm.

    Akit Gazetesi bugünkü Sözcü Gazetesi'nin arka kapağını yarın ön sayfadan bassa okurlarının fark edeceğinden şüpheliyim
  • 04-09-2012, 22:51:16
    #2
    Şu otobüs yolu uygulaması iyi olmuş yagınlaştılır inşallah.
  • 04-09-2012, 22:52:48
    #3
    neresi anlamadım
  • 04-09-2012, 22:56:14
    #4
    seversin veya sevmezsin tayyip diye bahsettiğin adam senin başbakanın kurumuna ve mevkiine itibaren daha saygılı bir hitapta bulunulması gerekirdi. sonuç itibaren o kişi oraya halkın iradesiyle gelmiştir.
    mualiflik bile saygı çerçevesinde olmalıdır(Bu sadece o makama değil bütün insanlığa mahsustur.).
  • 04-09-2012, 23:02:13
    #5
    bakın demedı demeyın cok beles makarna yemıs ampul partısı savunucu bır kullanıcı gelecek ve aynen su yorumu atacak

    Alıntı
    yıl 2012 olmus halen gozcu okuyan var
    https://www.r10.net/1065723717-post4.html
  • 04-09-2012, 23:05:24
    #6
    darker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seversin veya sevmezsin tayyip diye bahsettiğin adam senin başbakanın kurumuna ve mevkiine itibaren daha saygılı bir hitapta bulunulması gerekirdi. sonuç itibaren o kişi oraya halkın iradesiyle gelmiştir.
    mualiflik bile saygı çerçevesinde olmalıdır(Bu sadece o makama değil bütün insanlığa mahsustur.).
    Madem tüm insanlığa mahsus bir insana ismiyle hitap etmenin neresi saygısızlık ? Pes doğrusu..
  • 04-09-2012, 23:15:10
    #7
    Starks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Madem tüm insanlığa mahsus bir insana ismiyle hitap etmenin neresi saygısızlık ? Pes doğrusu..
    O senin asker arkadaşın mı? Lakayik bir biçimde sesleniş yapılmış nitekim forumda dahi bunun gibi tavırlara tepki veren kişilerle karşılaştım
  • 04-09-2012, 23:18:59
    #8
    darker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O senin asker arkadaşın mı? Lakayik bir biçimde sesleniş yapılmış nitekim forumda dahi bunun gibi tavırlara tepki veren kişilerle karşılaştım
    Uzatıp konu kilitlensin istemiyorum. Eğer bir hakaret varsa başbakan her zaman ki mahkemeye verebilir. Hiç bir mahkeme de bunun gibi seslenişlere hakaret gözüyle bakmaz.
  • 04-09-2012, 23:20:08
    #9
    haklısınız uzatmayalım.