seversin veya sevmezsin tayyip diye bahsettiğin adam senin başbakanın kurumuna ve mevkiine itibaren daha saygılı bir hitapta bulunulması gerekirdi. sonuç itibaren o kişi oraya halkın iradesiyle gelmiştir.
mualiflik bile saygı çerçevesinde olmalıdır(Bu sadece o makama değil bütün insanlığa mahsustur.).
seversin veya sevmezsin tayyip diye bahsettiğin adam senin başbakanın kurumuna ve mevkiine itibaren daha saygılı bir hitapta bulunulması gerekirdi. sonuç itibaren o kişi oraya halkın iradesiyle gelmiştir.
mualiflik bile saygı çerçevesinde olmalıdır(Bu sadece o makama değil bütün insanlığa mahsustur.).
Madem tüm insanlığa mahsus bir insana ismiyle hitap etmenin neresi saygısızlık ? Pes doğrusu..
O senin asker arkadaşın mı? Lakayik bir biçimde sesleniş yapılmış nitekim forumda dahi bunun gibi tavırlara tepki veren kişilerle karşılaştım
Uzatıp konu kilitlensin istemiyorum. Eğer bir hakaret varsa başbakan her zaman ki mahkemeye verebilir. Hiç bir mahkeme de bunun gibi seslenişlere hakaret gözüyle bakmaz.