seversin veya sevmezsin tayyip diye bahsettiğin adam senin başbakanın kurumuna ve mevkiine itibaren daha saygılı bir hitapta bulunulması gerekirdi. sonuç itibaren o kişi oraya halkın iradesiyle gelmiştir.
mualiflik bile saygı çerçevesinde olmalıdır(Bu sadece o makama değil bütün insanlığa mahsustur.).
Madem tüm insanlığa mahsus bir insana ismiyle hitap etmenin neresi saygısızlık ? Pes doğrusu..