O senin asker arkadaşın mı? Lakayik bir biçimde sesleniş yapılmış nitekim forumda dahi bunun gibi tavırlara tepki veren kişilerle karşılaştım
Uzatıp konu kilitlensin istemiyorum. Eğer bir hakaret varsa başbakan her zaman ki mahkemeye verebilir. Hiç bir mahkeme de bunun gibi seslenişlere hakaret gözüyle bakmaz.