• 05-09-2012, 01:07:20
    #19
    Üyeliği durduruldu
    olgacveysel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gerçekten sıktı artık.. webmaster sitesi olmaktan çıktı artık.. forumda siyaset çok fazla dönüyor.. herkes düşüncesini sandığa saklasın.. ya da çıkın parti kurun.. twiter ve facebook yetmiyor bir de burası çıktı siyaset uzmanlığının olduğu yer..
    Sözcü tarafını belirtmiş yapmış bişeyler ülke gündemi değişti.. Sözcü de mü unuttu o zaman şehitleri.. tartışma çıkacağını bildiğiniz halde twiterda tt de gördüğünüz resmi ve yazıyı gelip sanki kendi düşüncenizmiş gibi paylaşıyorsunuz.. işsizlik başa bela..
    "İşsizlik yok, işsiz olduğunu iddia edenler ya laiktirçilerdir ya da ..."
    İnanmıyorsanız haberi bilen var
    http://www.gercekgundem.com/?c=70007
  • 05-09-2012, 01:10:36
    #20
    Sözcüde de yazdığı gibi aylık 5bin liraya asgari ücretli işe girdik Artık dilediğiniz yere report edebilirsiniz hakkınızdır.

    Edit: Bu arada konu dışarıdan iyi hit yapıyor. Konuyu Toplam 26 Üye okuyor. (6 Kayıtlı üye ve 20 Misafir)
  • 05-09-2012, 01:16:10
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sosyalnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "İşsizlik yok, işsiz olduğunu iddia edenler ya laiktirçilerdir ya da ..."
    İnanmıyorsanız haberi bilen var
    http://www.gercekgundem.com/?c=70007
    köşe yazısında göremedim pek.. gece olduğu için gözlerim yanıyor.. ama işsizlik hakkından böyle bir açıklama yapılmışsa saçmalamışlardır.. günümüzde millevekilleri de işsiz olduğu için saçmalıyorlar..

    Starks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sözcüde de yazdığı gibi aylık 5bin liraya asgari ücretli işe girdik Artık dilediğiniz yere report edebilirsiniz hakkınızdır.

    Edit: Bu arada konu dışarıdan iyi hit yapıyor. Konuyu Toplam 26 Üye okuyor. (6 Kayıtlı üye ve 20 Misafir)
    report etmeye gerek yok.. ben kimsenin kalbini kırma taraftarı değilim.. sadece siyaset yapacak yer burası değil onu belirttim..
  • 05-09-2012, 02:23:14
    #22
    Bu siyasi tartışmalar sonucunda karşınızdakilerin fikri kolay kolay değişmez.Hele ki sanal alem üzerinden hiç değişmez bence.Onun için burdan siyaset yapmayı lütfen bırakın.Particiliği bırakıp ulusçuluğa girişmek en iyisi.
  • 05-09-2012, 02:42:11
    #23
    YILMAZ71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu siyasi tartışmalar sonucunda karşınızdakilerin fikri kolay kolay değişmez.Hele ki sanal alem üzerinden hiç değişmez bence.Onun için burdan siyaset yapmayı lütfen bırakın.Particiliği bırakıp ulusçuluğa girişmek en iyisi.
    Siz obamanın oylarının sosyal medya üzerinden alevlendiğini biliyor muydunuz?
  • 05-09-2012, 02:49:00
    #24
    Sözcü gazetesi kadar boş gazete görmedim hayatımda.
  • 05-09-2012, 03:00:10
    #25
    Starks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz obamanın oylarının sosyal medya üzerinden alevlendiğini biliyor muydunuz?
    Yok bilmiyordum.O konuyla bu konunun ne alakası var onu da anlamadım.
  • 05-09-2012, 03:02:09
    #26
    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sözcü gazetesi kadar boş gazete görmedim hayatımda.
    Siz hangi gazeteyi tavsiye edersiniz beyefendi ?

    YILMAZ71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok bilmiyordum.O konuyla bu konunun ne alakası var onu da anlamadım.
    Yani o insanlar daha önce obamaya oy vermemiş insanlar ve sosyal medya sayesinde fikirleri değişmiş.
  • 05-09-2012, 03:10:27
    #27
    Starks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz hangi gazeteyi tavsiye edersiniz beyefendi ?



    Yani o insanlar daha önce obamaya oy vermemiş insanlar ve sosyal medya sayesinde fikirleri değişmiş.
    Gazete okumamayı tavsiye ederim çoğu taraflı.