sosyalnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"İşsizlik yok, işsiz olduğunu iddia edenler ya laiktirçilerdir ya da ..."
İnanmıyorsanız haberi bilen var
http://www.gercekgundem.com/?c=70007
köşe yazısında göremedim pek.. gece olduğu için gözlerim yanıyor.. ama işsizlik hakkından böyle bir açıklama yapılmışsa saçmalamışlardır.. günümüzde millevekilleri de işsiz olduğu için saçmalıyorlar..

Starks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sözcüde de yazdığı gibi aylık 5bin liraya asgari ücretli işe girdik Artık dilediğiniz yere report edebilirsiniz hakkınızdır.

Edit: Bu arada konu dışarıdan iyi hit yapıyor. Konuyu Toplam 26 Üye okuyor. (6 Kayıtlı üye ve 20 Misafir)
report etmeye gerek yok.. ben kimsenin kalbini kırma taraftarı değilim.. sadece siyaset yapacak yer burası değil onu belirttim..