Windowsun eski sürümlerini hiç kullanmayanların bunu mutlaka tecrübe etmeleri lazım.Kuruluma gerek olmaması güzel.Vista sistemi çok kasıyor abi remimin hepsini emiyor Windows 7 çok güzel diyenler bir daha düşünsün.
Zamanında canlı canlı kullanmıştım. Dos ortamında win yazar çalıştırırdık. Siyah beyaz olanı da vardı. Bir süre sakladım bilgisayarı, sonra denemeler falan yaaparken kökten yaktım bir daha çalışmadı. Qbasic ile oyunlar, programlar falan yazardık.
Zamanında canlı canlı kullanmıştım. Dos ortamında win yazar çalıştırırdık. Siyah beyaz olanı da vardı. Bir süre sakladım bilgisayarı, sonra denemeler falan yaaparken kökten yaktım bir daha çalışmadı. Qbasic ile oyunlar, programlar falan yazardık.
güzel olsa gerek o zamanlar bakıyorumda tarayıcısı bile varmıştı eheeyt