• 04-09-2012, 17:56:52
    #1
    Windows’un eski sürümlerini hiç kullanmayanların bunu mutlaka tecrübe etmeleri lazım.Kuruluma gerek olmaması güzel.Vista sistemi çok kasıyor abi remimin hepsini emiyor Windows 7 çok güzel diyenler bir daha düşünsün.


    Windows 3.1 kullanmak için buraya basınız.

    ALINTIDIR...
  • 04-09-2012, 18:05:22
    #2
    hemen isosunu indirip bilgisayara kurcam kardeşim teşekkürler.
  • 04-09-2012, 18:10:17
    #3
    mavi ekran verdi :S
  • 04-09-2012, 18:12:32
    #4
    Çok beğendim hemen yüklicem
  • 04-09-2012, 18:20:28
    #5
    Format cd si olan pm den göndersin.
  • 04-09-2012, 18:21:12
    #6
    bitGAMER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Format cd si olan pm den göndersin.
    disket vardı benim bildiğim o zamanlar
  • 04-09-2012, 18:22:14
    #7
    Zamanında canlı canlı kullanmıştım. Dos ortamında win yazar çalıştırırdık. Siyah beyaz olanı da vardı. Bir süre sakladım bilgisayarı, sonra denemeler falan yaaparken kökten yaktım bir daha çalışmadı. Qbasic ile oyunlar, programlar falan yazardık.
  • 04-09-2012, 18:31:08
    #8
    Mahmut.EFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanında canlı canlı kullanmıştım. Dos ortamında win yazar çalıştırırdık. Siyah beyaz olanı da vardı. Bir süre sakladım bilgisayarı, sonra denemeler falan yaaparken kökten yaktım bir daha çalışmadı. Qbasic ile oyunlar, programlar falan yazardık.
    güzel olsa gerek o zamanlar bakıyorumda tarayıcısı bile varmıştı eheeyt

  • 04-09-2012, 18:32:42
    #9
    internet tarayıcısına bakarsak doğru dürüst ilerleyememişiz(grafiklere bakın)