Konu
İlk Windowsu Kullanmak İster misiniz? Windows 3.1
04-09-2012, 18:21:12
#6
Skrill3x
bitGAMER adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Format cd si olan pm den göndersin.
disket vardı benim bildiğim o zamanlar