Mahmut.EFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zamanında canlı canlı kullanmıştım. Dos ortamında win yazar çalıştırırdık. Siyah beyaz olanı da vardı. Bir süre sakladım bilgisayarı, sonra denemeler falan yaaparken kökten yaktım bir daha çalışmadı. Qbasic ile oyunlar, programlar falan yazardık.
güzel olsa gerek o zamanlar bakıyorumda tarayıcısı bile varmıştı eheeyt