Konu
İlk Windowsu Kullanmak İster misiniz? Windows 3.1
04-09-2012, 18:22:14
#7
Mahmut.EFE
Zamanında canlı canlı kullanmıştım. Dos ortamında win yazar çalıştırırdık.
Siyah beyaz olanı da vardı. Bir süre sakladım bilgisayarı, sonra denemeler falan yaaparken kökten yaktım bir daha çalışmadı. Qbasic ile oyunlar, programlar falan yazardık.