Windows’un eski sürümlerini hiç kullanmayanların bunu mutlaka tecrübe etmeleri lazım.Kuruluma gerek olmaması güzel.Vista sistemi çok kasıyor abi remimin hepsini emiyor Windows 7 çok güzel diyenler bir daha düşünsün.


Windows 3.1 kullanmak için buraya basınız.

ALINTIDIR...