• 04-09-2012, 18:35:45
    #10
    Bia
    Üyeliği durduruldu
    Süpermiş Ya Sade Ve Kullanışlı

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:35:45 -->-> Daha önceki mesaj 18:32:52 --


    Bunda Yüklü İdi Sanırım.
  • 04-09-2012, 18:37:44
    #11
    Bia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Süpermiş Ya Sade Ve Kullanışlı

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:35:45 -->-> Daha önceki mesaj 18:32:52 --


    Bunda Yüklü İdi Sanırım.

    media player youtube dan açıyor videoları

  • 04-09-2012, 20:08:01
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Tarayıcısı günümüzdeki internet explorer ile aynı hızda
  • 04-09-2012, 20:20:38
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok iyi hatırlıyorum ortaokul 1. sınıfta bilgisayar dersinde bu sürümü kullanıyorduk
  • 04-09-2012, 20:49:20
    #14
    Bia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Bunda Yüklü İdi Sanırım.
    ah be diske bak
  • 04-09-2012, 21:07:36
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Yaşlanmışız bee
  • 04-09-2012, 22:22:49
    #16
    Aynen tarayıcının hızında pek degişiklik yok
  • 04-09-2012, 22:27:31
    #17
    Üyeliği durduruldu
    grafikçiler için 1e1 .d
  • 04-09-2012, 22:56:48
    #18
    Özlemişim