İlk Windowsu Kullanmak İster misiniz? Windows 3.1 - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İlk Windowsu Kullanmak İster misiniz? Windows 3.1
18
●
1.196
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
İlk Windowsu Kullanmak İster misiniz? Windows 3.1
1
2
3
04-09-2012, 18:35:45
#10
Bia
Üyeliği durduruldu
Süpermiş Ya Sade Ve Kullanışlı
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:35:45 -->-> Daha önceki mesaj 18:32:52 --
Bunda Yüklü İdi Sanırım.
04-09-2012, 18:37:44
#11
Skrill3x
Bia adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Süpermiş Ya Sade Ve Kullanışlı
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:35:45 -->-> Daha önceki mesaj 18:32:52 --
Bunda Yüklü İdi Sanırım.
media player youtube dan açıyor videoları
04-09-2012, 20:08:01
#12
Elektromanyetik
Üyeliği durduruldu
Tarayıcısı günümüzdeki internet explorer ile aynı hızda
04-09-2012, 20:20:38
#13
webzegs
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Çok iyi hatırlıyorum ortaokul 1. sınıfta bilgisayar dersinde bu sürümü kullanıyorduk
04-09-2012, 20:49:20
#14
Broon
Bia adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bunda Yüklü İdi Sanırım.
ah be diske bak
04-09-2012, 21:07:36
#15
tvsinema
Üyeliği durduruldu
Yaşlanmışız bee
04-09-2012, 22:22:49
#16
corpixx
Aynen tarayıcının hızında pek degişiklik yok
04-09-2012, 22:27:31
#17
MonTi
Üyeliği durduruldu
grafikçiler için 1e1 .d
04-09-2012, 22:56:48
#18
Trust
Özlemişim
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler