Kart kullanım ücreti ile ilgili konu vardı.
4
●396
- 02-09-2012, 00:07:21Merhabalar, kredi kartı kart kullanım ücretlerinin iadesi hakkında bir konu vardı bulamadım. Yapıkredi bankası senelik kart kullanım adı ile 40 tl kesmiş. Bu yasal mıdır? Bununla ilgili herhangi bir işlem yapabilir miyiz?
- 02-09-2012, 03:38:40Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bahsettiğiniz konu: http://webcache.googleusercontent.co...&ct=clnk&gl=tr
- 02-09-2012, 03:40:37Hünkar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2010 konusu olduğu için cache ile vermeye gerek yok.
https://www.r10.net/gundemdeki-konula...-nasil-mi.html - 02-09-2012, 03:42:39malum olaylardan dolayı alıştık ya hocam el alışkanlığıDarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
saatte sabaha geliyo zaten idare edin
- 02-09-2012, 03:45:21Üyeliği durdurulduyaklaşık 2 hafta önce yapı kredi benden de kesti. müşteri temsilcisi kaydımı aldı ve geçtiğimiz cuma ödemenin yapılmayacağını söylediler. Dilekçe vereceğim olmadı. 45 tl kesmişler, world kartım vardı.

saatte sabaha geliyo zaten idare edin