Konu
Kart kullanım ücreti ile ilgili konu vardı.
02-09-2012, 03:38:40
#2
Hünkar
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bahsettiğiniz konu:
http://webcache.googleusercontent.co...&ct=clnk&gl=tr