Konu
Kart kullanım ücreti ile ilgili konu vardı.
02-09-2012, 03:42:39
#4
Hünkar
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
DarksPrince adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2010 konusu olduğu için cache ile vermeye gerek yok.
https://www.r10.net/gundemdeki-konula...-nasil-mi.html
malum olaylardan dolayı alıştık ya hocam el alışkanlığı
saatte sabaha geliyo zaten idare edin