DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2010 konusu olduğu için cache ile vermeye gerek yok.

https://www.r10.net/gundemdeki-konula...-nasil-mi.html
malum olaylardan dolayı alıştık ya hocam el alışkanlığı saatte sabaha geliyo zaten idare edin