Konu
Kart kullanım ücreti ile ilgili konu vardı.
02-09-2012, 00:07:21
#1
KarahaNCode
Merhabalar, kredi kartı kart kullanım ücretlerinin iadesi hakkında bir konu vardı bulamadım. Yapıkredi bankası senelik kart kullanım adı ile 40 tl kesmiş. Bu yasal mıdır? Bununla ilgili herhangi bir işlem yapabilir miyiz?