yaklaşık 2 hafta önce yapı kredi benden de kesti. müşteri temsilcisi kaydımı aldı ve geçtiğimiz cuma ödemenin yapılmayacağını söylediler. Dilekçe vereceğim olmadı. 45 tl kesmişler, world kartım vardı.