Konu
Kart kullanım ücreti ile ilgili konu vardı.
02-09-2012, 03:40:37
#3
DarksPrince
Hünkar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bahsettiğiniz konu:
http://webcache.googleusercontent.co...&ct=clnk&gl=tr
2010 konusu olduğu için cache ile vermeye gerek yok.
https://www.r10.net/gundemdeki-konula...-nasil-mi.html