• 01-09-2012, 11:56:36
    #1
    Bugün göz muayenesi oldum,

    Sağ göz:

    SPH: -2,00
    CYL: -1,25
    AXS: 160

    Sol Göz:

    SPH: -1,50
    CYL: -1,25
    AXS: 25

    Bu değerlere uygun lens bulabilir miyim?
  • 01-09-2012, 12:00:42
    #2
    benim lens de bu degerlere yakin, gozlukculere git bilgi verirler. tafsiyem cam lens alma yumusak daha rahat
  • 01-09-2012, 12:04:56
    #3
    MeLaNKoLia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim lens de bu degerlere yakin, gozlukculere git bilgi verirler. tafsiyem cam lens alma yumusak daha rahat
    Tamam hocam sağolasın, bi arkadaşa danıştım da Astigmat varsa lens kullanamazsın demişti acaba öyle bi olay var mı ki?
  • 01-09-2012, 12:08:45
    #4
    uA_emrezyt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam hocam sağolasın, bi arkadaşa danıştım da Astigmat varsa lens kullanamazsın demişti acaba öyle bi olay var mı ki?
    evet dogru ama o varsa doktor soylerdi zaten, kardesimdede ayni sorun var o lens kullanamiyor. dedigim gibi gozlukculer bilgi verir bir danis
  • 01-09-2012, 12:13:57
    #5
    MeLaNKoLia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet dogru ama o varsa doktor soylerdi zaten, kardesimdede ayni sorun var o lens kullanamiyor. dedigim gibi gozlukculer bilgi verir bir danis
    Astigmat 1,25 diyor zaten, hiçbi şekilde lens kullanamam mı? Lens kullanamazsam yine böyle devam ederim gözlük kullanmam. Neyse sağolasın yardımın için.
  • 01-09-2012, 12:27:25
    #6
    benim hem sağ hem sol -3,50

    bence gözlük kullanmalısın
  • 01-09-2012, 18:35:27
    #7
    uA_emrezyt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Astigmat 1,25 diyor zaten, hiçbi şekilde lens kullanamam mı? Lens kullanamazsam yine böyle devam ederim gözlük kullanmam. Neyse sağolasın yardımın için.
    Astigmatin var diye lens kullanamayacagini kim söylediyse yanlış bilgi vermiş.
    Bence lens kullanmadan önce gozlukcuye degil göz doktoruna danışman daha iyi olur.Ben şahsen öyle yaptım.
    Ben lens kullaniyorum ve sag ve solda 170 astigmat var.
    Acuvue Qasys for astigmatism kullaniyorum.
  • 01-09-2012, 20:38:39
    #8
    CevherDizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Astigmatin var diye lens kullanamayacagini kim söylediyse yanlış bilgi vermiş.
    Bence lens kullanmadan önce gozlukcuye degil göz doktoruna danışman daha iyi olur.Ben şahsen öyle yaptım.
    Ben lens kullaniyorum ve sag ve solda 170 astigmat var.
    Acuvue Qasys for astigmatism kullaniyorum.
    Pazar günü kapalıdır, pazartesi uğrayacağım gözlükçüye. Miyop+Astigmat'ın bir arada bulunduğu bi lens var mıdır acaba.
  • 01-09-2012, 21:15:36
    #9
    uA_emrezyt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pazar günü kapalıdır, pazartesi uğrayacağım gözlükçüye. Miyop+Astigmat'ın bir arada bulunduğu bi lens var mıdır acaba.
    Ben kullaniyorum. Miyop, hipermetrop ve astigmat var bende sorun olmuyor,Ve inan gözlükten cok daha rahat ve kullanışlı oluyor. İlk bir kaç gün almakta zorluk çekiyorsun ama sonra alışıyorsun rahatlıkla kullanıyorsun ...