Bugün göz muayenesi oldum,
Sağ göz:
SPH: -2,00
CYL: -1,25
AXS: 160
Sol Göz:
SPH: -1,50
CYL: -1,25
AXS: 25
Bu değerlere uygun lens bulabilir miyim?
Göz Doktoru Olan / Göz Hastalıklarından Anlayan ?
9
●729
- 01-09-2012, 11:56:36
- 01-09-2012, 12:00:42benim lens de bu degerlere yakin, gozlukculere git bilgi verirler. tafsiyem cam lens alma yumusak daha rahat
- 01-09-2012, 12:04:56Tamam hocam sağolasın, bi arkadaşa danıştım da Astigmat varsa lens kullanamazsın demişti acaba öyle bi olay var mı ki?MeLaNKoLia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-09-2012, 12:08:45evet dogru ama o varsa doktor soylerdi zaten, kardesimdede ayni sorun var o lens kullanamiyor. dedigim gibi gozlukculer bilgi verir bir danisuA_emrezyt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-09-2012, 12:13:57Astigmat 1,25 diyor zaten, hiçbi şekilde lens kullanamam mı? Lens kullanamazsam yine böyle devam ederim gözlük kullanmam. Neyse sağolasın yardımın için.MeLaNKoLia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-09-2012, 18:35:27Astigmatin var diye lens kullanamayacagini kim söylediyse yanlış bilgi vermiş.uA_emrezyt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence lens kullanmadan önce gozlukcuye degil göz doktoruna danışman daha iyi olur.Ben şahsen öyle yaptım.
Ben lens kullaniyorum ve sag ve solda 170 astigmat var.
Acuvue Qasys for astigmatism kullaniyorum. - 01-09-2012, 20:38:39Pazar günü kapalıdır, pazartesi uğrayacağım gözlükçüye. Miyop+Astigmat'ın bir arada bulunduğu bi lens var mıdır acaba.CevherDizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-09-2012, 21:15:36Ben kullaniyorum. Miyop, hipermetrop ve astigmat var bende sorun olmuyor,Ve inan gözlükten cok daha rahat ve kullanışlı oluyor. İlk bir kaç gün almakta zorluk çekiyorsun ama sonra alışıyorsun rahatlıkla kullanıyorsun ...uA_emrezyt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle