CevherDizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Astigmatin var diye lens kullanamayacagini kim söylediyse yanlış bilgi vermiş.
Bence lens kullanmadan önce gozlukcuye degil göz doktoruna danışman daha iyi olur.Ben şahsen öyle yaptım.
Ben lens kullaniyorum ve sag ve solda 170 astigmat var.
Acuvue Qasys for astigmatism kullaniyorum.
Pazar günü kapalıdır, pazartesi uğrayacağım gözlükçüye. Miyop+Astigmat'ın bir arada bulunduğu bi lens var mıdır acaba.