Pazar günü kapalıdır, pazartesi uğrayacağım gözlükçüye. Miyop+Astigmat'ın bir arada bulunduğu bi lens var mıdır acaba.
Ben kullaniyorum. Miyop, hipermetrop ve astigmat var bende sorun olmuyor,Ve inan gözlükten cok daha rahat ve kullanışlı oluyor. İlk bir kaç gün almakta zorluk çekiyorsun ama sonra alışıyorsun rahatlıkla kullanıyorsun ...