uA_emrezyt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam hocam sağolasın, bi arkadaşa danıştım da Astigmat varsa lens kullanamazsın demişti acaba öyle bi olay var mı ki?
evet dogru ama o varsa doktor soylerdi zaten, kardesimdede ayni sorun var o lens kullanamiyor. dedigim gibi gozlukculer bilgi verir bir danis