MeLaNKoLia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet dogru ama o varsa doktor soylerdi zaten, kardesimdede ayni sorun var o lens kullanamiyor. dedigim gibi gozlukculer bilgi verir bir danis
Astigmat 1,25 diyor zaten, hiçbi şekilde lens kullanamam mı? Lens kullanamazsam yine böyle devam ederim gözlük kullanmam. Neyse sağolasın yardımın için.