uA_emrezyt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Astigmat 1,25 diyor zaten, hiçbi şekilde lens kullanamam mı? Lens kullanamazsam yine böyle devam ederim gözlük kullanmam. Neyse sağolasın yardımın için.
Astigmatin var diye lens kullanamayacagini kim söylediyse yanlış bilgi vermiş.
Bence lens kullanmadan önce gozlukcuye degil göz doktoruna danışman daha iyi olur.Ben şahsen öyle yaptım.
Ben lens kullaniyorum ve sag ve solda 170 astigmat var.
Acuvue Qasys for astigmatism kullaniyorum.