• 23-08-2012, 11:05:44
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Frmkanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün olmadı? Ben bisey demiyorum zaten, yani tepkiye kötü birsey demiyorum ; tepkimizi göstermemiz gereken biseydir.
    dün olmadı mı ? günün 20 saatini twitter'da geçiyorum hocam bayaa bildiğin tt oldu.

    http://ecktr.com/

    burdan bi bak bakalım hocam dün daha fazlaydı, bu bugünküler ki hala daha var.
  • 23-08-2012, 11:38:14
    #11
    ses çıkartmamak daha mı iyi ? cevabın hayır ise neden olduğu ortada.
  • 23-08-2012, 11:51:42
    #12
    tepki göstermeye tepkim yok benim. sadece işe yarayablecek tepki gösterilsin diyorum.yani twitter gibi sosyal alanlarda gösterilen tepki daha çok yankı bulur. o ttler haberlerde de çıkıyor yanılmıosam denk gelmiştim. yani lafım sadece fbde bir yayın paylaşıp kendini kahraman ilan edenlere..



    ekleme: ha bir de bunların şu türleri var
    "qahroLsun pkk"
    vs. bunlar tam çıldırtmalık zaten.
  • 23-08-2012, 12:26:22
    #13
    nurulmac11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tepki göstermeye tepkim yok benim. sadece işe yarayablecek tepki gösterilsin diyorum.yani twitter gibi sosyal alanlarda gösterilen tepki daha çok yankı bulur. o ttler haberlerde de çıkıyor yanılmıosam denk gelmiştim. yani lafım sadece fbde bir yayın paylaşıp kendini kahraman ilan edenlere..



    ekleme: ha bir de bunların şu türleri var
    "qahroLsun pkk"
    vs. bunlar tam çıldırtmalık zaten.
    Bu haykırışta ki harfleri yazabilecek kişilerin yaş aralığı 12-16 arası sanırım +18 bir kişinin bunu kullanması imkansız gibi bir şey. Arada tek tük olur. Senin arkadaş ortamın 12-16ysa sorun burada değil senin arkadaşlarınla çözülür. Konu açma gereği yoktu yani !

    Benim arkadaşlarımın hiç böyle bir şey böyle harf kullanıp cümle oluşturup paylaşmıyorlar sorun eğer bunu paylaşan senin arkadaşınsa , senin arkadaşlarında mı yoksa sessizliğe boyun eğmemek mi ?

    Sen senin arkadaşlarında sorunun olmadığını söylüyorsun , internetten vatan kurtarma diye birşey diyesun kullanıyorsun.

    Senin arkadaşların dediysem bunları fb aracılığıyla gördüğünü ilk konuda söyledin doğal olarak bunu paylaşanlar ya arkadaşların veya beğendiğin sayfalar. Buradan senin arkadaşların dedim.

    Konuyu açmakta ki amacını anlamadım , r10'da biri mi kullandı yoksa arkadaşlarından biri mi kullandı eğer arkadaşlarınlaysa o kelimelerin kullanışını onunla tartışman daha mantıklık olduğu düşüncesindeyim.

    Arkadaşında değilse de sen böyle harf kullananları kendileriyle konuşmalısın.

    Alıntı
    lütfen hemen beni vatan halini ilan etmeyin cidden bunun ne yararı var ?
    Biz ne kadar onları bez parçasını gördüğümüzde sinir oluyorsak , onlarda bizim bayrağımızı gördüklerinde o kadar sinir oluyorlar. Bayrak asmak bile bir tepkidir. Yani yararı var.
  • 23-08-2012, 12:32:10
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam biz size tepki gösterdikçe kıvırmaya başladınız.
    Ne var yani yazan yazar. Siz yazmıyorsunuz o sizin, onlar yazıyor o da onların ayıbı.
    Boş yere db şişiriyorsunuz
  • 23-08-2012, 12:32:21
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Sizin yakınlarınız şehit olsa 2-3 haberle geçiştirilmesinimi istersiniz ?
  • 23-08-2012, 12:33:08
    #16
    tepki gösterdiğim konu sadece q x vs kullanankar değil ki. son mesaja ithafen tüm konuyu yargıladınız siz. neyse ben yine de cevabımı aldım. bayrağımızı görerek sinir olduklarını düşünmemiştim. öyleyse yararı olur elbet...
  • 23-08-2012, 12:35:29
    #17
    Üyeliği durduruldu
    CyberCix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam biz size tepki gösterdikçe kıvırmaya başladınız.
    Ne var yani yazan yazar. Siz yazmıyorsunuz o sizin, onlar yazıyor o da onların ayıbı.
    Boş yere db şişiriyorsunuz
    katılıyorum.

    Şimdi burda bir kaç kişi daha çıkıp evet bu tarz konular açılmamalı deseydi şimdiye aslan kesilirdi. Şehit kelimesinden dahi korkanlar var çünkü onlar oylarını sattıkları için şehitleri verdik. (Herkes üzerine alınmakta özdür)
  • 23-08-2012, 12:46:36
    #18
    sorduğum soru hariç pek çok şeye cevap getirildi. neyse bu konuya son mesajım olsun bu çünkü ben sorduğum esas sorumun cevabını aldım.
    nurulmac11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cidden bunun ne yararı var ?
    kıvırtma olayına gelince sanırım kendimi tam olarak ifade edemedim hala da edemiyorum sanırım. uzatmanın faydası yok. dediğiniz gibi boşu boşuna db şişiyor.