CyberCix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam biz size tepki gösterdikçe kıvırmaya başladınız.
Ne var yani yazan yazar. Siz yazmıyorsunuz o sizin, onlar yazıyor o da onların ayıbı.
Boş yere db şişiriyorsunuz
katılıyorum.

Şimdi burda bir kaç kişi daha çıkıp evet bu tarz konular açılmamalı deseydi şimdiye aslan kesilirdi. Şehit kelimesinden dahi korkanlar var çünkü onlar oylarını sattıkları için şehitleri verdik. (Herkes üzerine alınmakta özdür)