sorduğum soru hariç pek çok şeye cevap getirildi. neyse bu konuya son mesajım olsun bu çünkü ben sorduğum esas sorumun cevabını aldım.
cidden bunun ne yararı var ?
kıvırtma olayına gelince sanırım kendimi tam olarak ifade edemedim hala da edemiyorum sanırım. uzatmanın faydası yok. dediğiniz gibi boşu boşuna db şişiyor.