tepki göstermeye tepkim yok benim. sadece işe yarayablecek tepki gösterilsin diyorum.yani twitter gibi sosyal alanlarda gösterilen tepki daha çok yankı bulur. o ttler haberlerde de çıkıyor yanılmıosam denk gelmiştim. yani lafım sadece fbde bir yayın paylaşıp kendini kahraman ilan edenlere..



ekleme: ha bir de bunların şu türleri var
"qahroLsun pkk"
vs. bunlar tam çıldırtmalık zaten.