tepki gösterdiğim konu sadece q x vs kullanankar değil ki. son mesaja ithafen tüm konuyu yargıladınız siz. neyse ben yine de cevabımı aldım. bayrağımızı görerek sinir olduklarını düşünmemiştim. öyleyse yararı olur elbet...