Dün olmadı? Ben bisey demiyorum zaten, yani tepkiye kötü birsey demiyorum ; tepkimizi göstermemiz gereken biseydir.
dün olmadı mı ? günün 20 saatini twitter'da geçiyorum hocam bayaa bildiğin tt oldu.
http://ecktr.com/
burdan bi bak bakalım hocam dün daha fazlaydı, bu bugünküler ki hala daha var.