Frmkanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün olmadı? Ben bisey demiyorum zaten, yani tepkiye kötü birsey demiyorum ; tepkimizi göstermemiz gereken biseydir.
dün olmadı mı ? günün 20 saatini twitter'da geçiyorum hocam bayaa bildiğin tt oldu.

http://ecktr.com/

burdan bi bak bakalım hocam dün daha fazlaydı, bu bugünküler ki hala daha var.