• 02-08-2012, 20:57:38
    #10
    MertCeo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üyeliğim silinmiş. Yenisini açtırdık.
    Senle ticaretimiz vardı batuhan iTrader geçersen geri dönüş yaparım.
    mert şuan değilde bir açıklama geldiğinde halledelim bizim puan işini. şuan için yapmayın diyorlar
  • 02-08-2012, 21:10:57
    #11
    ahahah esmer severi sende hatırlıyormusun dur onun üyeligine bakayım banlımı hala
  • 03-08-2012, 00:23:47
    #12
    bi post atayım
  • 03-08-2012, 00:30:22
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    herkes bi garip geliyor gözüme nedense neyseki benim 2011 yılı ölü yılımdı 5-6 itrader ve 200-300 mesaj dışında pek bir şey kaybetmedim
  • 03-08-2012, 00:34:32
    #14
    2011 de askerde olmam iyi oldu sanırım benim için
  • 03-08-2012, 00:56:31
    #15
    r10 'daki fütursuz davranışlarımızdan dolayı kıyamet koptu ve r10 yeniden kuruldu. O son yassak elmayı yemicektik beyler
  • 03-08-2012, 01:10:11
    #16
    Guzek oldu boylesı daha ıyı yıne bız bızeyız eskı uyelerle r10 mudavımler akar...


    for NOKIA N97 web post.
  • 03-08-2012, 01:22:30
    #17
    site adına üzüldüm kayıplar olmuş bizimkisi pekte önemli değil. konuyla ilgili açıklama varmı nedir niye olmuş
  • 03-08-2012, 01:25:02
    #18
    Ticaret yaptıklarımı unuttum Nerdeyse 1 yıldır tek tük ticaret yapmıştım itraderlarım ondan önceydi gitti hepsi