Napalım böyle devam edeceğiz / Sakin olun r10cular / - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Napalım böyle devam edeceğiz / Sakin olun r10cular /
27
●
2.609
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Napalım böyle devam edeceğiz / Sakin olun r10cular /
1
2
3
4
02-08-2012, 20:57:38
#10
arthur
MertCeo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Üyeliğim silinmiş. Yenisini açtırdık.
Senle ticaretimiz vardı batuhan iTrader geçersen geri dönüş yaparım.
mert şuan değilde bir açıklama geldiğinde halledelim bizim puan işini. şuan için yapmayın diyorlar
02-08-2012, 21:10:57
#11
corpixx
ahahah esmer severi sende hatırlıyormusun dur onun üyeligine bakayım banlımı hala
03-08-2012, 00:23:47
#12
webnoz
bi post atayım
03-08-2012, 00:30:22
#13
Batuhan1
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
herkes bi garip geliyor gözüme nedense
neyseki benim 2011 yılı ölü yılımdı 5-6 itrader ve 200-300 mesaj dışında pek bir şey kaybetmedim
03-08-2012, 00:34:32
#14
Rockco
2011 de askerde olmam iyi oldu sanırım benim için
03-08-2012, 00:56:31
#15
teknoman
r10 'daki fütursuz davranışlarımızdan dolayı kıyamet koptu ve r10 yeniden kuruldu. O son yassak elmayı yemicektik beyler
03-08-2012, 01:10:11
#16
HazarHizmet
Guzek oldu boylesı daha ıyı yıne bız bızeyız eskı uyelerle r10 mudavımler akar...
for NOKIA N97 web post.
03-08-2012, 01:22:30
#17
RrRras
site adına üzüldüm kayıplar olmuş bizimkisi pekte önemli değil. konuyla ilgili açıklama varmı nedir niye olmuş
03-08-2012, 01:25:02
#18
PesimisTr
Ticaret yaptıklarımı unuttum
Nerdeyse 1 yıldır tek tük ticaret yapmıştım itraderlarım ondan önceydi gitti hepsi
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler