MertCeo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üyeliğim silinmiş. Yenisini açtırdık.
Senle ticaretimiz vardı batuhan iTrader geçersen geri dönüş yaparım.
mert şuan değilde bir açıklama geldiğinde halledelim bizim puan işini. şuan için yapmayın diyorlar