Konu
Napalım böyle devam edeceğiz / Sakin olun r10cular /
02-08-2012, 20:57:38
#10
arthur
MertCeo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Üyeliğim silinmiş. Yenisini açtırdık.
Senle ticaretimiz vardı batuhan iTrader geçersen geri dönüş yaparım.
mert şuan değilde bir açıklama geldiğinde halledelim bizim puan işini. şuan için yapmayın diyorlar