Konu
Napalım böyle devam edeceğiz / Sakin olun r10cular /
03-08-2012, 00:56:31
#15
teknoman
r10 'daki fütursuz davranışlarımızdan dolayı kıyamet koptu ve r10 yeniden kuruldu. O son yassak elmayı yemicektik beyler